Svininfluensan?? ;)

Jag har feber.. ( i och för sig bara 37.3, men i alla fall)  :( och ont i halsen... :( och i huvudet.. Svininfluensan pa gang? Det kom helt plötsligt pa Annas fiollektion, jag började frysa. Och sen fortsatte jag frysa.. och frysa.. och sen tog jag tempen och har som sagt lite feber. Men men, jag har det rätt bra i alla fall. Sitter i vardagsrummet (därför jag inte kan skriva a med ring över), med en filt, en kopp te och tittar pa "Asterix" med barnen. (Olga och Christian är pa föräldramöte i Michis skola). Eller tja, tittar och tittar. De tittar och jag slänger ett öga ibland. Fattar inte riktigt det roliga med Asterix, men kanske beror det pa att det är pa tyska, fattar ju liksom inte alla skämt..

Hmm, jaa, hade inte sa mycket att skriva nu.. Far väl aterkomma imorgon.. Ha en bra kväll! Kram

Kommentarer
Postat av: Christine

hej gullet!!



Trist att du är krasslig......Hoppas du mår bättre i morgon. Är nog inte svininfluensa. På tal om det...vill du ta sprutan när du kommer hem vid jul?

Kram mamma

2009-11-03 @ 21:28:58
Postat av: Christine

hej gullet!!



Trist att du är krasslig......Hoppas du mår bättre i morgon. Är nog inte svininfluensa. På tal om det...vill du ta sprutan när du kommer hem vid jul?

Kram mamma

2009-11-03 @ 21:29:29
Postat av: Christine

Varför blir det två inlägg av ett???

2009-11-03 @ 21:30:28
Postat av: Bosse

Med den febern är det nog ingen influensa!!

Tror att du är pigg igen senast på fredag!

Asterix ska avnjutas i albumform på svenska, då är det helt hysteriskt roligt!!

2009-11-04 @ 09:56:31
Postat av: Dr Ellan

Hey Ronja läste det här nu. Men jag trodde den normala kroppstempen låg på typ 37,5? Jag tror du är tvärtomsjuk!!!

Ett tips om man är sjuk är verkligen Aspiritox eller vad det heter, pappa köpte det till mej. Aaaasbra. Kramar :)

2009-11-05 @ 23:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0