torsdag

Hej på er!

Idag är det torsdag, vilket som ni alla vet vid det här laget, betyder orkester :) Jippie! :)
I förrgår lade jag till en av trummisarna som vän på Facebook (den ende som jag kunde både för och efternamn på) och det resulterade i ett jordskred av vänförfrågningar. 8 stycken på två dagar, alla från orkesterfolk!  Är de inte toppen! :)
Gjorde mig glad i alla fall.

Det blir lite kort detta, har precis joggat och börjar frysa lite nu, så ska hoppa in i duschen.

Om en månad sitter jag i Mjölby och väntar på bussen till Ida i Jönköping :) Längtar! Men först blir det julmarknad i Basel, Reginakonsert och annat skoj. Livet är rätt fint ändå :)

svettiga kramar till er alla

Kommentarer
Postat av: Christine

H aen kul spelkväll! Musik är livet!!!

2009-11-19 @ 15:40:16
Postat av: Ida-Ida

Jaaaaa :)

Vänta inte en månad, kom hit nu vetja!!!

2009-11-19 @ 18:14:42
URL: http://iwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0