trist

Jag har en trist kväll... Olga och Anna är pa Olgas finskakurs, Christian är sjuk och Michi sitter och läser. Och vad gör jag? Växlar mellan Facebook och hotmail och hoppas att jag ska ha fatt ett magiskt meddelande fran nagon, typ sahär: "Hej Ronja! Jag har inget att göra, far jag köpa lite choklad, kex och nagon god dricka och komma till dig? Vi kan lyssna pa Regina Spektor eller Norah Jones och prata hela natten."
Men ett sant meddelande kommer aldrig. Det tycker jag är lite synd.. Och jag vet inte vem jag skulle skriva sa till om jag skulle göra det själv. Dessutom bör jag verkligen spara mina pengar; hemresa, Regina-konsert och julklappar slukar ^^ (skicka mig era önskelistor förresten, annars bli`re inget i ar! ;)

Hoppas ni har lite roligare än jag i alla fall...


Kommentarer
Postat av: Christine

Hej skrutt!

Ja, du.. vAd ska jag säga....Ibland är det kul ibland inte! Håll nere julklappsinköpen och unna dig lite istället!

Kram

2009-11-06 @ 19:54:59
Postat av: Ida-Ida

Kom till mig, kom till mig



Eller också kommer jag till dig.

Ska boka flygbiljetterna imorrn eller på söndag tänkte jag :)

Kram <3

2009-11-06 @ 22:07:40
URL: http://iwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0