Vantarna!!! <3

Har ni sett eller läst "Systrar i jeans"? I alla fall så handlar det om fyra tjejer som för första gången ska tillbringa tid borta från varandra. De bestämmer sig för att skicka ett par jeans mellan sig och liksom låta jeansen berätta vad de är med om. När vi sett filmen bestämde vi oss för att göra samma sak, men med ett par vantar som Sandra stickat. Dessa vantar har bott ett tag i London nu, men imorse trillade de in i min brevlåda! :) Lycka!!!!


Förstod direkt vad som dolde sig i paketet när jag fick syn på det :)


Och där låg de mycket riktigt. Vantarna. Ombundna med ett fiiiint sidanband


Vantarna var fyllda med små lappar som berättade om deras äventyr i den engelska huvudstaden :)

Tack Sandra! Made my day! Jag ska ta väl hand om dem tills det är dags för dem att resa vidare

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh, jag hade nästan glömt bort vantarna :D:D:D



Hoppas mycket roligt händer när du har dem och att jag har en massa lappar att läsa när de kommer till mig.



Sandras lappar ligger kvar när jag får vantarna va?



Kramkram

2009-11-24 @ 11:25:47
URL: http://iwe.blogg.se/
Postat av: Christine

Ni är ju helt fantastiska ! Jag blir alldeles tårögd och så tänker jag att jag är så lycklig som har en sån underbar unge som du, Ronja. Och alla dina fantastiska vänner förstås!!!

Kramar och pussssssar

2009-11-24 @ 13:56:05
Postat av: Ubeauty

Besök min blogg där jag skriver om allt möjligt i kategorierna Bakelser, Kärlek, Naglar, Självförståelse/Psykologi, Skönhet/Smink/Mode =)



Besök min blogg där jag skriver om allt möjligt i kategorierna Bakelser, Kärlek, Naglar, Självförståelse/Psykologi, Skönhet/Smink/Mode =)



Besök min blogg där jag skriver om allt möjligt i kategorierna Bakelser, Kärlek, Naglar, Självförståelse/Psykologi, Skönhet/Smink/Mode =)

2009-11-24 @ 16:37:20
URL: http://ubeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0