Vinterlista

Hej på er!
Hoppas ni mår bra :)

Häromdagen läste jag ett fint blogginlägg HÄR, och blev inspirerad. Så nu har jag med gjort en lista över saker jag vill göra i vinter :)
Här kommer den:

I vinter vill jag:

Titta på julskyltningen i Zürich



 Åka en röd skidbacke i Alperna och känna mig stolt när jag klarat det



Stanna uppe en hel natt med tända ljus och en hög med fina filmer



Bygga en snölykta på kvällen och sen gå in och dricka varm choklad och titta ut på lyktan som lyser i mörkret



Skriva en hel massa dikter om glittrande snöflingor




Sitta i min djupa fönsterkarm mitt i natten och titta på snöfallet och lyssna på Norah Jones




Gå i flera timmar på stan och leta juldofter




Just nu är mitt fönster fullt av diverse saker, men jag tror det kan bli riktigt fint att sitta här och titta på snö :)


Vad vill ni göra i vinter?







Kommentarer
Postat av: Christine

Jag vill: tända adventsljus, lyssna på vacker musik i kyrkan, gå vinterpromenad ,med snö som knarrar under skorna, träffa dig, fira jul med familj och släkt, vila , läsa många bra böcker, åka skidor i Sälen!

Kram mamma

2009-11-10 @ 13:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0