Väggen

God morgon.

Kom på att jag inte visat er de senaste tillskotten på min vägg! Skandal! ;)
Så, here it comes:
(förlåt för dålig fotokvalitet.. Blixten är störig, men behövdes upptäckte jag..)


Kort från Kajsa...


...som hon skrivit fint i



Vykort från Samuel från när han var i Spanien


Teckning från Gustav :D

Jaa, det börjar fyllas på så smått där på väggen. Men än finns det plats, så det är bara att komma hit och lämna sitt bidrag ^^

Över till något annat. Igår när Gustav och jag skulle åka från Samuel så regnade det jättemycket. Gustav hade såklart paraply, men inte jag. Så jag fick ett av Samuel, ett som han hade fått en gång när han överraskades av regn. Alla tyckte det var ett fult paraply (även jag) och de sa att jag kunde slänga det när jag kom hem. Men sen började jag titta lite närmre på det, och insåg att det var rätt coolt. Fulsnyggt, sådär. Och det passade superbra till mina kläder igår. Så jag tänker behålla det :)

Vad tycker ni om det? Fult på ett coolt sätt, eller bara fult? ^^




Kommentarer
Postat av: Gustavone

Paraplyet är fult som satan, men min elefant är grymt häftig!;)

2009-10-26 @ 17:15:45
Postat av: Cissi

hahah japp, jag har tagit över nu :P blev så att jag hamnade där i alla fall :P

2009-10-26 @ 22:40:22
URL: http://hyosungen.blogg.se/
Postat av: christine

Hej hjartat!

Kul att lasa om allt Gustav och du har gjort. Vi ar pa vag till stranden och har det jattebra. Alla mar finfint. Tusen pussar och kramar mamma pappa o Kajsa

2009-10-27 @ 08:25:20
Postat av: Christina

Har funderat länge och kommit fram till att paraplyet är...hm...himla bra att ha om du blir bjuden på sjuttiotalsfest och det regnar. Instämmer också med min käre son ovan; elefanten är grymt häftig - eller kanske snarare väldigt söt. Det är många år sen han gjorde såna teckningar till mig :-)

2009-10-28 @ 13:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0