We are family





Kolla vad jag har fått idag!!! Ni bara: "Vaddå? En ny finne kanske?" Tjaaa, kanske det, det vet jag inte, men det är inte det jag menar. Vad jag syftar på är såklart min nya coola Jugendband-tshirt som jag fick idag på repet. Är ju konsert på söndag, och idag repade vi i kyrkan där vi ska spela. Och så fick jag som sagt en tröja! :) Snacka om att bli en del av "familjen", haha ^^


Hej hej, skitiga spegel!! Nu vet jag vad jag rengör imorgon, haha ^^


Om ni lyckas tyda den spegelvända hemsideadressen (svårt svårt!! ^^) så får ni hemskt gärna gå in och kolla. 

Das war alles für heute. Bis morgen! :) 


Kommentarer
Postat av: Christine

Hej snygging!

Nu är vi hemma i Motala igen. Solbrända, myggbitna och mer eller mindre risiga i magen. Men vi har haft en toppenvecka! Oh, jag önskar jag kunde kommaoch lyssna på din konsert!! Kommer någon och lyssnar på dig...familjen? Lycka till min älskade unge och hoppas att det går bra!!!

Pussssssss och kram mamma

2009-10-30 @ 09:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0