Fika med Elisabeth

Helloooo bloggen!

Kom hem från Basel för typ en timme sedan efter en mysig långfika på Starbucks med Elisabeth som äntligen kommit tillbaka till Schweiz! Toll!

Vi kan helt enkelt inte vara normala, så vår lilla fotosession blev kanske inte helt lyckad. Men men, se och njut..typ ^^

        

 
Annars inte mycket. Blir ingen utgång ikväll, körde ihop sig lite med sovande och så, och jag orkar inte riktigt krångla med tåg hem tidigt i morgonbitti eller så, så hoppar det. Satsar på en god natts sömn istället så blir det Zürich imorgon på dagen.

Vi väntar på besöket från Finland. Eller vänta, har jag ens berättat det?
Hmm..

I alla fall; Michi ska ju döpas på söndag, och hans gudfar är en av familjens finska vänner, så han och hans fru kommer hit. Skulle egentligen kommit med flyg redan igår, men en viss vulkan var av annan åsikt, så de fick ta bilen. Vet inte exakt när de kommer, pga kö och sånt, men rätt sent. Kanske måste de till och med övernatta i Tyskland och kommer först i morgonbitti...

Tjurigt,. Men men, mot naturen har vi inte så mycket att säga till om..

Nu ska jag byta till myskläder och kanske se ett avsnitt eller två av ”Stockholm-Arlanda” på webTV. Älskar det!! :) Men tjuter alltid när folk träffas och skiljs på flygplatsen.. Haha, jaa, jag är knäpp.... ^^

Ha en fin fredag alla, och ni som går ut och dansar; dansa för mig med? Tack! :P

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0