Glass i Tyskland

Idag var jag som sagt i Tyskland och åt glass med Muriel och Beat. Mycket glass! ^^
Såhär såg det ut:



Muriel åt jordgubbsbägaren, Beat hasselnöt och jag After Eight. Och såklart var min störst... ^^


Gött mos!!!

Det var hur skönt som helst att sitta i linne i solen och äta glass och prata skit ett tag. Vid fyra-tiden kom jag hem, tog min bok och satte mig ute i solen här istället.

Nu har jag planerat lite med tåg och sånt inför kvällen och packat övernattningsväskan. Halv nio går bussen och sen tåget till Zürich. Kommer hem igen imorgon, vi hörs då. Ha det fint där hemma i askmolnet :P

Kram

Kommentarer
Postat av: Ida-Ida

Åh, en aftereightglass :) Den ser riktigt mumsig ut. Snacka om att jag ska dyka upp ofta nere på Två Små Hus i sommar och äta after eight :) Finns ju ingen godare glass!



(Den där ser dessutom om möjligt ännu godare ut. Var så fallet?)

2010-04-17 @ 23:22:57
URL: http://idawenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0