Här igen

Uj uj uj, jag har varit en dålig bloggare ett tag nu känner jag! Men nu är jag definitivt tillbaka! :)
Kan ju sammanfatta lite vad som hänt sedan senaste inlägget:

Tisdag 6 april:

Lugn förmiddag medan barnen var i skolan och föräldrarna på jobbet. Pappa och jag joggade, mamma gick. På eftermiddagen åkte vi till Frick med Anna, lämnade henne på fiollektion och sen åt vi glass och promenerade lite i solen.

Onsdag 7 april:

Ännu en lugn förmiddag, på eftermiddagen var vi i Laufenburg och promenerade och fikade. Familjen åkte hem på kvällen, och jag, Christian och Michi stod på en parkering utanför flygplatsen och tittade när de lyfte. :)
Chattade med finaste Ida-Ida på kvällen.

Torsdag 8 april:

Var i Basel på dagen och klippte mig för alldeles för mycket pengar. På kvällen var det orkesterrep och after-play som vanligt

Fredag och lördag får egna inlägg lite senare, för nu ska jag ut och jogga. Men lovar att skriva dem ikväll, så är jag äntligen ikapp i tid igen :)

Höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0