It´s friday, I´m in love...

Musikalen igår var jättebra, såklart! :)
Det var originalversionen, allt var alltså på engelska, vilket jag gillade (fasade nämligen lite för ABBA översatt till tyska ^^)
Så det blev en bra avslutning på tjurardagen i alla fall. Till och med Häagen-Dazs-glass i pausen. :) Det ni!

Idag sov jag rätt länge, till halv tio. Sen åt jag frukost i lugn och ro medan barnen kollade morgonTV och Olga var hos tandläkaren. Sen städade vi lite och efter det cyklade jag och barnen en timme ungefär. Nu har vi precis ätit och om ett tag ska jag in till Basel och möta Elisabeth. Äntligen! :D

Ikväll blir det kanske utgång i Zürich med Samuel.. Får se. Annars ska vi i vilket fall som helst ses imorgon där.
Tjaa, det var nog allt för nu. :)
Vi hörs


Kommentarer
Postat av: Christine

Låter härligt!!!

Ta vara på dagarna och njut!

Kram

Hälsa alla!

Vi längtar tillbaka!

2010-04-23 @ 13:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0