Jugendband på Sverigeturné!

Nu har Caro och Rebeca åkt och jag har placerat mig i sängen med laptopen och en film.

Det de kom för att fråga var vad jag skulle tycka om de kommer till Sverige nästa sommar! Hur kul som helst tycker jag! :)
De har redan börjar planera lite, och undrade om jag kan tänka mig att hjälpa till lite, vilket jag såklart kan. :)

I så fall skulle hela Jugendband komma och göra en Sverigeturné, dvs ge konserter på lite olika ställen, och såklart se Sverige med. Tycker det är en toppenidé!



Vi har ju pratat lite löst om det innan, men verkligen kul att det kommer bli av och att de redan börjat planera!! :D

Kommentarer
Postat av: Christine

Kul,Kul, Kul!!!!!

Kram

mamma

2010-04-28 @ 13:32:46
Postat av: Bosse

Kul! Kolla i tidningen "Rumba" och se om du hittar tips på kontakter för turnén!

2010-04-29 @ 08:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0