Le soleil

Idag skiner sooooolen, därav uteblivet blogginlägg. Känner hur hela mitt jag bara skriker efter solskenet, så jag tillbringade några timmar ute idag. Först på en bänk i trädgården med en bok, sedan blundandes på studsmattan och sen en timme i joggingspåret. Nu känner jag mig sådär skönt dåsig som man bara blir av motion och sol och det är fint.

Ska åka till skolan om sisådär en timme, vilket också känns bra. Skönt att ha nåt att göra igen, även om pluggandet är minimalt. Undrar hur det kommer gå i höst när man ska komma ur sin lathet och börja använda de små grå igen?? Hmmm... ^^

Nu, mat och kanske lite mer sol!

Bisous

Kommentarer
Postat av: Bosse

Läs din mail, viktig jobbfråga!

2010-04-20 @ 08:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0