Lördagkväll


Min lördagkväll

Igår var jag i Zürich med Nadina, Marina och Nancy. Vi gick på en klubb som heter "Kanzlei", dansade hela natten (till fyra) och hade det allmänt kul. Bra musik var det med, annars brukar jag tycka det är sådär. Men detta gick faktiskt bra att dansa till.

Sov över hos Nadine i Wildberg, och hängde lite där på förmiddagen, kollade TV och så. Sen tog jag en kort sväng hem till Samuel och sa "hej" innan bussen gick hemåt. Fick som vanligt vänta en halvtimme i Zürich, och passade då på att inta en sen lunch. (Klockan var fem ^^)


Ibland måste man bara älska McDonalds. Trots allt :P

Nu är jag hemma, har slängt alla kläder i tvätten (jäkla schweizare som röker överallt ^^), tagit på myskläderna och skulle helst vilja sova. Men först ska jag få i mig lite riktig mat. Sen blir det sängen. Vi hörs, people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0