Onsdag 28 april

Hejsan!

Hur är det med er?

Jag har det bra. Idag har finländarna åkt hem, och jag har inte gjort mycket alls. Var uppe vid sju imorse och såg till att Anna kom iväg till skolan, och sen gick jag och lade mig igen och sov till nio. Var riktigt skönt. Barnen var som vanligt i skolan på förmiddagen, kom hem och åt och sedan har de varit på religionsundervisning nu på eftermiddagen. Jag har legat på studsmattan i solen och läst och halvsovit. Mycket mycket skönt! Gick in för ett tag sen, dels för att det blev skugga där och dels för att mina armar så sakta blev röda.

Nu har vi precis ätit och jag ska snart iväg till skolan.

ha det
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0