Detta är jag

Jag heter: Ronja



Så här såg jag ut 2006


Så här ser jag ut nu, 2010


Någon gång vill jag bo i ett land där: alla pratar franska och jag förstår det


På second hand kollar jag mest efter: böcker. När det gäller kläder har jag (tyvärr) lite secondhand- "fobi". Gillar inte riktigt att ha kläder som nånannan haft på sig. Men det börjar bli bättre ^^


I mitt kylskåp finns alltid: har ju inget eget kylskåp, men hade jag det skulle det alltid innehålla filmjölk (saknar det galet mycket faktiskt)


Jag är bra på: att komma ihåg folks födelsedagar, att skriva brev och att lösa korsord


Jag är dålig på: att ta kritik, att göra kullerbyttor och att gå och lägga mig i tid


Ett land jag alltid velat åka till: Frankrike. Och nu har jag varit där. Nya drömlandet är nog Australien

Jag handlar mat på: Migros eller Coop här i Schweiz. Fast jag handlar typ aldrig mat


Om jag hade ett husdjur skulle det heta: troligen något i stil med Agaton eller Plutten ^^


Jag samlar på: böcker, tågbiljetter och fina minnen


Min något udda favoritsysselsättning är: skriva "att-göra-listor" med saker jag redan gjort, bara för att jag gillar att stryka över saker på dem.


Jag är
20 år gammal och bor för tillfället i Eiken i Schweiz. Förut i Motala i Sverige och från och med i höst förhoppningsvis i Växjö


Vilka är ni?


Kommentarer
Postat av: Ida-Ida

Roligt/gulligt test. Ursprung i en bilddagbok det med?

2010-04-12 @ 17:57:21
URL: http://idawenstrom.blogg.se/
Postat av: christine

Jag är din mamma, vilket jag är såååååå stolt över!!!

<3

2010-04-12 @ 19:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0