Söndag 4 april 2010

Söndagen är ärligt talat en smula snurrig i min skalle. Vi packade in oss allihopa i familjen Senfts bil och körde mot byn Simplon i Alperna. Stannade ett par gånger på vägen dit, och hopplös som jag är så minns jag inte alls vad ställena hette... Inte ens hur många platser vi stannade på.. Men, här kommer i alla fall ett litet, litet bildregn från resan dit:


Ett slott som ägts av nån handelsman




När vi kom fram till Simplon checkade vi in på hotellet, lämnade bagaget och åkte över gränsen till Italien för att käka pizza till kvällsmat. Riktigt, riktigt gott.


Tror detta är i Italien (att döma av bilens registreringsskylt)






Italiensk pizza

Efter kvällsmaten åkte vi tillbaka till hotellet och käkade glass innan vi stupade i säng.

Ber om ursäkt för det korta inlägget, men söndagen är helt borta ur mitt minne... Mamma, pappa, Kajsa; vad har jag glömt? ^^

Kommentarer
Postat av: Bosse

Tack för en mycket, mycket trevlig vecka! Hälsa dina Schweiziska familjer och tacka även dem för fantastisk gästfrihet!

2010-04-08 @ 15:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0