Spännande

I söndags på Michis dop träffade jag som sagt Rebeca från Jugendband. Hon sa lite skumma saker till mig då. Först frågade hon om hon som vanligt ska hämta mig innan repet på torsdag, vilket jag tackade ja till. Sedan började hon prata om att vi nog skulle ses innan dess, och när jag frågade när, var, hur så sa hon bara lite mystiskt att hon skulle höra av sig. Senare på kvällen fick jag ett meddelande på Facebook där hon undrade om hon och Caro som också spelar i bandet fick komma hit ikväll. De ville fråga mig nåt.

Så, halv sex kommer de, och jag är galet nyfiken på vad det är för fråga!! Vad vill man fråga som man inte kan skriva i ett meddelande, undrar jag...
Kan inte ens gissa, för har verkligen ingen aning!! :P
Väldigt spännande.
Lovar att berätta så fort jag vet!

Tills dess får ni ha det bäst!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0