The return of the fotoautomat

Finländarna dök upp vid tretiden i natt... Så det var en trött Ronja som masade sig upp imorse. Men efter en titt på termometern slutade jag längta tillbaka till sängen. När jag gick till tåget vid kvart i ett var det 22 grader varmt! Underbart!

Mötte upp Samuel i Zürich, och vi gick till en mysig loppis. Hade inte tänkt köpa nåt, och det gjorde jag inte heller. Kom dock därifrån med tre fina gamla LP-skivor. Och nej, jag snodde dem inte. De var gratis :) Bra va?

 
En med schweizisk alphorns- och joddelmusik, en med en massa bra "hippie"-musik och en där någon läser bästa boken "Der kleine Prinz".

De var ganska repiga, så vet inte om de går att spela, men fina är de! :)

Sedan satt vi en stund i parken i närheten och pysslade lite och njöt av  solen!!!



En kort promenad till COOP blev det sen innan vi gick tillbaka till samma park och käkade våra glassar som vi köpt.




Sedan var det dags för vårt egentliga mål för dagen: fotoautomaten! :)
Återigen blidde det både mer och mindre lyckade bilder. Det är det som är charmen :)
Just det, jag fick bilderna från förra gången av Sam med, de som han kopierat. Lovande ju att ni skulle få se, så, here it comes:


Den första remsan vi tog. Bilden längst till höger är min absoluta favvo :)



Så. Efter fotoautomaten blev det lite mer COOP-inköp; denna gång vatten och vindruvor som avnjöts i solen på en trappa. WUnderbar att kunna sitta i linne och tajts klockan halv sju på kvällen utan att frysa ett dugg! Tog varsitt tåg hemåt vid sjutiden efter att noggrannt ha läst våra horoskop på tågstationen. Mitt sa att jag inte skulle vara alltför spontan... :P Känns ju som om det passar mig... INTE! ^^

Kom hem strax efter åtta, och nu har vi ätit en massa glass och ska soooova. Väntar bara på at badrummet ska bli ledigt för tandborstning..
Imorgon är det Michis dop som gäller, skriver när jag får tid igen. :)

Ha det!
Kram

Ps. Mitt facebook lade av helt plötsligt och nu vill inte sidan visas.. Alla andra internetsidor funkar prima... Är det nåt vajsing med fejjan, eller bara fel på min?? Nån som vet??? Ds


Kommentarer
Postat av: christine

Åhhhhhh......sommar, parkmys, sol, glass...vad tusan gör jag i Sverige!!!!! Fejan var lite lustig i kväll. Gick inte att få upp startsida förrän efter flera försök!!

Hälsa Michi o ha en trevlig dag i morgon!!!

Kram

2010-04-25 @ 00:12:05
Postat av: Ida/Booklovin'

Tror det är Facebooks fel. Det tjurade för mig hela dagen igår också. Så du kan vara lugn

2010-04-25 @ 09:09:33
URL: http://booklovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0