Torsdag....

Dagarna går liksom fort.. fast ändå inte. Konstigt.

Idag vaknade jag av att någon ringde som en galning på ytterdörren. Flög upp, rusade ner och slet upp dörren (trodde ju det brann eller nåt ^^). Det visade sig vara Anna... Hon och Olga hade varit och provat ut en ny dansklänning till Anna, och hon hann fram till dörren och ringa på som en galning innan Olga hann komma med nyckeln. Tack för den väckningen! (Ja, hon fick skäll!)

Sedan har dagen liksom fortsatt i den stilen; jag känner mig tjurig helt enkelt.

Ikväll ska vi på "Mamma Mia"-musikal. Kanske kan pigga upp.. Hoppas. Annars är det ju hur som helst inte så jättelång tid kvar tills jag får gå och lägga mig igen...

Hörs en annan dag, när jag slutat tjura ^^
kram

Kommentarer
Postat av: christine

Aj,aj,aj...en riktig liten busunge, Anna!!!

Kram

2010-04-22 @ 19:36:02
Postat av: Bosse

Hrm! Om Olga och Anna hade hunnit åka iväg och prova ut en klänning och komma tillbaka igen, kanske... det var dags att gå upp anyway!!

(Visst kan sättet att vakna dock vara angenämare)

2010-04-23 @ 07:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0