Valborg

Hej, godmorgon och glad valborg! Hur ska ni fira? Jag ska nog inte fira alls tror jag. Lite trist, men inte som att missa typ jul eller midsommar eller nåt. ^^
Ska träffa Elisabeth imorgon istället och hitta på nåt.

Igår var det orkester igen efter lovet. Var kul, jag älskar musikaltemat vi har nu! Annars hände det inte mycket igår. Tog en joggingtur på morgonen, och sen var jag mest ute; solade, läste, spelade fotboll med Anna (tio minuter innan det blev för varmt) och bara var. Klockan halv fyra var termometern uppe i 28 grader!!!! Gött!! Men idag regnar det.. suck... Nåja, är fortfarande rätt varmt i alla fall, just nu typ 16 tror jag.

Tjaa.. nää.. finns inte mycket mer att säga. Ville egentligen bara säga hej :P

Kom på att jag har lite bilder i min kamera från veckan som gått, kan visa dem lite senare..

ha en fin valborg!


Kommentarer
Postat av: Bosse

Ska nog inte fira någon Valborg här heller! Ska fixa lite fredagskäk och hämta mor din vid tåget runt halvåttatiden.

2010-04-30 @ 10:18:49
Postat av: christine

Hej! Firar Valborg med att sitta på tåget hem från Stockholm. Får nog lite god mat när jag kommer hem!

Puss

mamma

2010-04-30 @ 18:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0