Väntar

Här sitter jag och skriver ett litet inlägg medan jag väntar. Väntar på att det ska bli mat, så att jag kan äta och sedan vänta på att smälta maten så att jag sedan kan jogga och sen vänta på att kanske chatta med Ida och Sandra.

Hela denna vecka känns som en väntan. Väntan på att det ska bli lördag då jag kanske ska gå ut och dansa hela natten, väntan på att april ska bli maj, ett maj fyllt av vänner, Paris, Lausanne, orkesterläger och andra härligheter. Väntan på att tiden ska gå. Men inte en så otålig väntan. En ganska lugn och skön väntan. En väntan som vet att det som är bra, det lönar det sig att vänta på.

Idag har jag fyllt min väntan med en massa lek med Anna, såpbubblor och en bra bok. Vad har ni fyllt er med?


Jag väntar...

Kommentarer
Postat av: christine

Jobb, jobb, jobb, sol och körsång. En riktigt bra dag!

Kram och puss

2010-04-13 @ 21:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0