3 - vanor och ovanor

Goda och dåliga vanor har vi väl alla och detta är mina.

Bra vanor:

Jag kommer alltid i tid

Jag ser till att nästan alltid ha matlådor i frysen

Jag läser alltid de böcker jag ska till tentor och gör alltid det jag ska till andra arbeten

Försöker se till att alltid ha det snyggt i lägenheten

Går ofta till stan istället för att ta bussen



Dåliga vanor:

Jag ställer väckarklockan, men snoozar alltid alldeles för länge

Jag är jättedålig på att äta frukt och grönsaker

Jag diskar inte alls så ofta som jag borde

Jag äter alldeles för mycket choklad och dricker för mycket oboy ^^

Vad som hände med de "regelbundna joggingturerna" ska vi inte ens tala om :P


Nu ska jag snart iväg och göra det muntliga franskaprovet, och jag mår lite illa inför det. Är jätte-, jättenervös! Fy! Vi fick tillbaka tentan idag, jag klarade mig bra, men usch vad nervöst det är att stå där i kö och vänta på att få sina papper i handen! Dessutom hade vi föreläsning idag och ute är det full snöstorm... Känns inte som en toppendag det här! Längtar tills i kväll då jag får krypa ner under täcket och låtsas att dagen aldrig funnits!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0