Året som gått - del fyra

Oktober:

I oktober flängde jag hit och dit och fram och tillbaka. ^^ Först till Schweiz. Där reste jag runt mellan mina vänner i en hel vecka, blev extremt bortskämd och mådde hur bra som helst.



De hade förberett min ankomst ;)


Sämi, jag och Viola i Basel


Fina orkestergänget


Elisabeth <3



De sista dagarna  bodde jag hos Samuel

Direkt när jag kom hem igen tog jag tåget till Uppsala och Ellan. Vi myste, gick på loppis, dansade med utbytesstudenter och cyklade en massa. En dag var jag inne i Stockholm och gjorde tyskaprov också.


Det var kallt, kallt, kallt i Uppsala


Lite Parisstil :)

Oktober innehöll också Sandras födelsedagsfest, Halloweensittning och den första snön.

November:

I november åt vi Gåsamiddags-pizza hos Emma, skrev vår första tenta, jag fick chokladleverans från Schweiz och så vann jag fyra kilo Toblerone och Marabou på Lisebergs Julmarknad.


Tillagning av gåsa-pizza


Efter-tentan-häng

Och så kom Gustav på besök till Växjö! :)



December:

Kylan slog till, och det var dags för snölekar! Pulkaåkning med KomMedia och snöbollskrig med utbytesstudenterna

 
Utisarna

Vi fikade en del, och så lekte vi julklappsleken hos Sandra innan vi alla begav oss hemåt för julfirande med familjer.


Fika


Julklappslek

Jag firade i Påskallavik med hela släkten. :) Hur mysigt som helst.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0