Året som gått - del tre

Juli:

I juli kom jag tillbaka till Sverige, och på något underligt vis kändes det som om jag aldrig varit borta. Jag började jobba på glasscafét igen, badade en del (saknade vattnet när jag var i Schweiz), kalasade med vännerna, var på teater i Vadstena och låg en hel del i hängmattan.


En egen liten glasskapelse




I slutet av månaden kom Samuels föräldrar på besök och vi åkte bland annat till Omberg, runstenen och Tåkern.

Augusti:

I augusti hängde jag också en hel del med mina vänner, och så fick jag vet att jag blivit antagen till universitetet här i Växjö och att jag fått en lägenhet. :) 
En dag var mamma, pappa och jag här och lastade in möbler och kollade in området. 

 

Sandra och jag hade innan dess även hunnit med en resa till Italien för att hälsa på Gustav :)



I bella Italia

Sedan bar det av mot Växjö igen, denna gång definitiv flytt. Det var introduktioner hit och nollning dit.


På den avslutande nollningssittningen såg gruppen Poptits ut såhär

September:

I september bokade jag en resa till Schweiz och var glad, glad, glad. Men innan det bar av umgicks jag en massa med campusmänniskorna. :)



Vi hängde en hel del hemma hos Sandra och på Stallarna, och "torsdagsöl" blev ett begrepp.



Och så bröt vi oss in hos Max medan han och Filip var på biblioteket och pimpade hans lägenhet.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0