Dan före dan före dopparedan

Min plan för dagen var att gå till frissan här på campus, och trots att vissa av mina vänner tyckte att jag lät som en pensionär när jag sa att det var det enda jag hade planerat så tog det faktiskt en ganska stor del av dagen. En och en halv timme att toppa lite ^^ Men bra blev det, och det är väl bra att de är noggranna. :)

Efter att ha blivit lite hår fattigare gick jag en snabb och frusen promenad till ICA. Hade inte tänkt handla innan jag åker egentligen, men ibland måste man bara fylla på förrådet. Och jag kan ju inte vara utan oboy imorgonbitti. ;)

Resten av dagen har jag ägnat åt disk, dammsugaren, packningen, hemtentan och så lite skönlitteratur-slappande ovanpå det. Nu slökollar jag TV och snart ska jag prata med Samuel i telefon.

Och det var ungefär allt jag hade att säga för tillfället. Vi höres, vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0