Snöbollskrig!

Igår hade jag ännu en toppendag!
Började med städning och disk, vilket i och för sig inte är så himla toppen, men det är mysigt när det är klart ^^
Sedan blev det kurslitteratur ett tag innan jag satte igång och bakade bullar och ischoklad.

Vid femtiden ringde det på min dörr, utanför stod Max och Sandra och peppade för snöbollskrig! På med långkalsonger och ut i kylan! :)

Det var utbytesstudenterna som ordnat fighten och det var sjukt kul! :)
Eftersom det inte är ideal snö att forma bollar av så blev det mer en brottningsmatch, alla mot alla. Efteråt försonades vi dock för ett gruppfoto och lite senare varm choklad och bullar hos mig.











På kvällen blev det Idolmys med klassisarna och när jag kom hem somnade jag på direkten. Fin dag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0