100122

Hejsan!

Känns som om  jag skriver mer och mer sällan, men det är nog mest för att det inte händer så mycket. Är fortfarande förkyld, och dricker en massa te och sover så mycket jag kan. Sov till exempel jättegott i natt (9,5 timmar), men hade ändå lite feber när jag vaknade. Den har tack och lov försvunnit nu, men näsan är fortfarande täppt och huvudvärken ligger och lurar. Så det är som sagt myskläder och te som gäller. Har varit ensam med Michi hela dagen, han hade studiedag. Gick först upp vid sju för att skicka iväg Anna till skolan. Kvart över åtta gick hon, och då vaknade Michi... Ingen vila där inte alltså. Vid tolv kom Anna hem och åt och nu är hon hos en kompis till fem, då jag ska möta henne på tågstationen så att hon kan åka till Olga och vara med på hennes finskakurs, som hon brukar göra ibland.
Det är alltså en lång dag, men det har ändå gått bättre än jag trodde. Sov till och med en sisådär tjugo minuter förut när Michi spelade xbox, och hoppas att Christian inte kommer alltför sent, för då hinner jag vila lite innan mat och orkester ikväll... Skulle vara skönt..

Sådär, nu när ni har fått en update om mitt tillstånd så har jag egentligen inte mycket mer att säga. Vi hörs, helt enkelt

Adieu

Kommentarer
Postat av: Christine

KRYA på dig! Hoppas att du får en toppenhelg, trots förkylning!

Love you.....

pussss

2010-01-22 @ 15:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0