2010

Hej på er! Sist jag skrev var förra årtiondet (!), närmare bestämt den 29 december 2009. Så, vi kan ju ta det därifrån.. Den 30:e var jag först på middag hos farmor och sen på stan med Linnea. Det inhandlades lite kläder till nyårsfirandet. På kvällen kom Linnea, Cissi och Ole till mig; det käkades pizza, spelades spel och jag fick snygga örhängen och armband i födelsedagspresent. Merci!! Den 31:a var det, som alla vet, nyårsafton. Och den firades hemma hos mig. Hade tänkt skriva och lägga upp bilder idag, men bloggen krånglar (ovanligt) så jag kan inte lägga upp bilder just nu. Därför väntar jag tills imorgon och försöker igen då.. Så, istället säger jag godnatt, och ses imorgon kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0