<3

Jag vill bara säga att jag känner mig helt rörd och väldigt glad. Hela dagen har det strömmat in hälsningar på Facebook, mailen, sms och via telefon. Dessutom fick jag överraskningsbesök av lite folk från orkestern nu ikväll. Jag är faktiskt helt överväldigad över att så många har hört av sig, visste inte ens att jag kände så mycket folk.
Det är väldigt fint att veta att ni tänker på mig, jag blir nästan lite tårögd (på ett bra sätt såklart). Vill alltså bara säga TACK, det betyder så himla mycket att få en liten hälsning. Ni är underbara, hela högen!! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är också underbar....det är ju därför så många tänker på dig!!!

Kram mamma

2010-01-05 @ 09:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0