Berg?

Anonym om Kälke i Schwarzwald:
Är det bergigt i Swartzwald på gränsen till Schweiz?
Mamma och jag (mest jag) såg nyligen Örnästet som ska utspela sig någonstans på gränsen Tyskland/Schweiz/Österrike och funderade på om geografin och naturen verkligen ser ut i verkligheten som på filmen, såg nästan ut som Alperna med mycket snö och bergigt landskap!!
Joo, visst är det bergigt, men inte som i Alperna, skulle jag säga. Här är det liksom.... rundare berg, om ni fattar vad jag menar. Och massa skog såklart, som inte finns i Alperna. Snö finns såklart, i alla fall just nu, haha :P
Fint var det i vilket fall. Får väl kanske ta mig en titt på den filmen och kolla. :)

Kommentarer
Postat av: Christine

Pappa tyckte den var bra! Jag somnade, alltså seg film.....

Kram mutti

2010-01-12 @ 13:59:32
Postat av: Bosse

Mamma somnar till alla filmer vilket då skulle betyda att alla filmer är sega !! :-)

2010-01-12 @ 14:54:33
Postat av: Malin

svar; nämen oh, nu blev jag nyfiken (och överraskad). alltid trevlig med folk som läser utan att man vet om det, utan att man har någon som helst aning. häh (lite läskigt dock)



så nu undrar jag givetvis; vem är du, främmande människa?

2010-01-12 @ 17:39:52
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: Maja

Härligt med en massa berg:)

2010-01-12 @ 18:44:43
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0