Bloggtorka

Hejsan

Som ni kanske märkt så har jag lite brist på ideer och motivation till bloggen. Har liksom ingenting att skriva om. Så, tills inspirationen kommer tillbaka så får ni titta på lite bilder som jag tog på min sköna promenad idag.


Denna är dock inte från idag, utan igårkväll



Ett schweiziskt hustak ^^


Eiken från ovan



Jag i skogen. Det snöade lite också :)


Uppe på kullen


Mitt favvoträd. Precis brevid tågstationen står det och brer ut sina grenar.


Utanför puben står en stor.. hmm. staty(?) Det är snart Fastnacht, dvs typ som en karneval (stoooor händelse här!) och därför står han där







Kommentarer
Postat av: christine

Fina bilder....gillar du din nya kamera?

Skickar grejerna till karnevalen i helgen.

PUSSSSS

2010-01-28 @ 18:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0