Denna vecka

Hejsan!

Förlåt igen för att jag är lite seg på att blogga just nu. Har faktiskt väldigt mycket att göra... Det är sant :P
Kolla här:

Måndag: Först pluggade jag lite på det som vi haft i tyskaläxa över lovet, för sen var det ju skola på kvällen (jaa, jag hade haft typ tre veckor på mig, men gjorde det samma dag, jag vet, jag vet :P)

Tisdag: Det var fiollektion med Anna, och sen eget rep på kvällen. Det slutade halv elva (egentligen ska det sluta tio, men vi var ju tvugna att diskutera kläder, dekorationer och specialeffekter till konserten ^^). Trots att det blev sent gick vi såklart till "Schlüssel" där vi beställde in fyra enorma tallrikar pommes som vi åt upp på nolltid. (till vårt försvar, vi var typ 20 pers ^^)

Onsdag: Idag är det nog lite lugnare. Barnen är i skolan just nu. Skickade iväg Anna vid halv nio och gick direkt och lade mig igen (blev ju lite väl sent igår, och gick upp igen vid sju). Sov som en stock till tio, då jag tvingade mig själv att gå upp och duscha. I eftermiddag har barnen religionslektion så då tänkte jag kolla igenom tyskaläxan igen (gjorde den igår men är inte alls säker på att jag gjort rätt) och kanske skriva ett mail eller två. Ikväll är det ju lektion igen

Torsdag: Ledig dag. Tänkte försöka hitta en vit skjorta och ett par nya, svarta skor som jag kan ha på konserter i framtiden. Är ju rea överallt nu, så gäller att passa på. På kvällen åker Olga med sin skolklass till Berlin, hon kommer tillbaka på måndag.

Fredag: Dagen blir väl som vanligt, förutom att det kanske blir lite längre jobb på eftermiddagen/kvällen eftersom Olga inte är här. På kvällen: Rep :)

Lördag: Ingen aning än faktiskt.

Söndag: Fika i Zürich.


Ser ni, ganska busy! Eller tja, hade det varit för ett år sedan så hade det varit en ovanligt lugn vecka, men nu känns det precis lagom mycket :) Har nog blivit av med mitt "stressberoende", mitt behov av att alltid ha något planerat och att alltid göra något. (Fast trivs fortfarande bäst med en del att göra :P)

Nu: Lite TV tror jag

Ha det fint

Kommentarer
Postat av: Elaine & Bengt-Olof

Vi ser att Du trivs... det är skönt att ha att göra... Kramar Mm & Mf

2010-01-13 @ 12:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0