Fredag eftermiddag

Hejsan.
Vad gör ni? Jag sitter i vardagsrummet och tittar när Michi spelar xbox. Anna och hennes kompis Janine leker där uppe, av ljuden att döma leker de hund eller liknande ^^

Vad har ja ggjort idag da? Inte mycket. Som ni vet fick jag paket imorse. :) När jag packat upp det tittade jag pa lite Sex and the city innan jag tog en dusch och lagade mat. (Jaa, idag lagade jag faktiskt! Kokade ris och ärtor och stekte fisk, och allt blev klart samtidigt! Dert ni! haha)

Barnen kom hem, vi käkade, Janine kom och vi har mest slappat. Ute är det minus ett par grader, snöing och halt. Ikväll blir det orkesterrep, jippie :D

Har börjat forma lite planer för helgen. Upptäckte pa Facebook att nagra fran min orkester spelar konsert imorgon kväll sa det gar jag kanske och lyssnar pa. Pa dagen tänkte jag ga och simma, och sa snackades det om restaurangbesök här i familjen. Det blir nog rätt bra, trots allt. Och det "positiva" med att Lausanne blev "inställt" är ju att jag nu har nagot att längta till, eller hur? (övar positivt tänkade här :P)

Hoppas ni alla har en fin eftermiddag

kram

Kommentarer
Postat av: Christine

Duktig kicka...positivt tänkande är bra!!

Kram din "gamla" mor.....

2010-01-08 @ 15:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0