Måndag och tisdag

Hej!

Rapport från måndagen följer härmed:

Hade en otroligt produktiv förmiddag. Den innehöll; Jogging, dusch, saxofonövning, storstädning av rummet, vanlig städning av övriga huset, brevskrivning, promenad och pannkaksstekning. Och allt detta mellan halv nio och tolv. Det ni! ;)

När Anna gått tillbaka till skolan på eftemiddagen blev jag ensam igen och unnade mig då att slötitta på en film.
På kvällen åkte vi in till Basel för att hämta Olga som kom tillbaka från Berlin. Familjen släppte av mig en bit från skolan, och jag trodde jag hade full koll på vart jag var... Jag trodde fel kan vi ju nöja oss med att säga. ^^ 40 minuter efter att de släppt av mig kom jag fram, och insåg då att om jag gått rätt från början hade det tagit max fem minuter... Jaja, så kan det gå ^^

När jag kom hem hade jag fått presenter av Olga, minsann! Och riktigt fina sådana också!
Kolla här:


En fin chokladkartong...


...med nästan bara marsipanpraliner :D (Och några kaffe, men de får Samuel äta upp i helgen ^^)


En parfym i en "Fehrnsehturm"-formad flaska. Luktar så gott att jag redan planerar en resa till Berlin när den tar slut ^^



Och en T-shirt


Och så tisdag nu då:

Sov hela förmiddagen. Ont i huvudet och orkade inte göra någonting. Eftermiddagen blev även den slapp, hjälpte Anna lite med läxan innan vi åkte till hennes fiollektion i Frick. Väl hemma gick vi till hennes klasskompis Marino och lämnde dagens läxa (han var sjuk). Sedan mat och okresterrep (utan utgång efteråt, eftersom det snart är konsert repade vi mellan åtta och tjugo i elva, och efter det orkar ingen gå nånstans ^^). Och nu sitter jag här och ska snart sova. Händelserikt och intressant, jag vet ;)

Får väl hoppas att imorgon blir en bättre dag, var inte riktigt i form idag om man säger så...

Natti


Kommentarer
Postat av: Ida-Ida

Berlin <3

2010-01-20 @ 07:40:35
URL: http://idawenstrom.blogg.se/
Postat av: Bosse

Du blir ju värsta bortskämda ungen!

2010-01-20 @ 18:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0