Nyårsafton

Idag fyller jag 20 år, yey! ^^ Har fått en massa grattishälsningar, både via sms, telefon och facebook (tack alla!), och en present av familjen Senft. En ask praliner, två chokladkakor och över 800 kronor i resecheckar! :) Topp!


Nu tänkte jag fortsätta mitt lilla återberättande av vad som hänt, och jag är nu framme vid nyårsafton.
Den firades som sagt var hemma hos mig på Sjöbovägen, och vi var nio personer som först käkade tillsammans. Jag hade gjort några pajer, lite sallad och bröd, och till efterrätt chokladpudding och glass. Eftersom det var en kombinerad nyårs- och förtidig födelsedagsfest så fick jag en hel massa fina presenter också! Det var verkligen genomtänkt och jättefint, tack!!

Kvällen gick vidare med paketleken, det såg ut ungefär såhär (klicka så blir bilderna större):

  

Därefter blev det sällskapsspel, "brainstrom" närmare bestämt... Såhär:

   

När mitt lag (jag, Erik och Eloff) tagit hem segern hade klockan hunnit bli tolv och vi förflyttade oss ut i vinterkylan där vi föröskte bränna en julbock (men misslyckades), skålade och kramades in det nya året och betraktade fyrverkerier lite här och var.

Sedan tog vi plats i vardagsrummet. Där spelades det piano:




..sjöngs Singstar ABBA...:




...dansades...:




och dracks te: 

 

Vid halv fyra-tiden var nyårsafton över för vår del. Det var en fin kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0