Oh nein!

Jag har blivit förkyld. Jag visste det. Jag såg för mycket framemot helgen, självklart måste Gud/universum/karma/ödet/vad det än är som bestämmer sånt se till att jag blev sjuk...

Men, jag ger mig inte. Jag SKA ha en rolig helg, och jag SKA vara frisk. Därför har jag endast gjort tre olika saker idag:
1) druckit en massa te (sju koppar!!)
2) Sprungit på toa (resultat av punkt ett)
3) halvlegat i sängen och tittat på TV

Och vet ni vad? Jag mår redan mycket bättre! Mitt huvud känns i och för sig som en stor ballong, men nnars, ganska bra faktiskt! Ikväll blir det alltså rep igen, jag SKA spela! Så det så! :)

Kommentarer
Postat av: christine

Hej och hå....

Kämpa på....

men glöm inte att lyssna på kroppen och lilla Ronja där inuti!!!

Pussss

2010-01-21 @ 18:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0