Paket :)

Idag fick jag ett paket med posten :)




Det innehöll följande:


Paket från Kajsa och kort från familjen


Kort från Lisa-Marie och Rose-Marie

Och såklart får ni även se vad paketet innehöll :)
Nämligen:


Tre fina pennor och meningen med livet, skrivet på en finfin anteckningbok :)

Tack  så superdupermycket, underbaraste söstra mi! :) <3

Nu är jag i alla fall lite gladare än igår, även om helgen fortfarande är oplanerad, vilket är liiiiite skit sådär... men men...

Nu ska jag hoppa in i  duschen och försöka bli något annat än en vandrande zombie. (är trött idag ^^)
vi hörs

Kommentarer
Postat av: Bosse

Om du inte har något för dig kan vi alltid Skypa så jag kan guida dig genom en diskrensning, diskscan och defragmantering av din dator.

2010-01-08 @ 11:54:12
Postat av: Kajsa

hahahaha, pappa! älskar dej syster! :)

2010-01-08 @ 15:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0