Torsdagkväll

Hej!

Hade en trevlig shoppingrunda med mig själv. Köpte två fina anteckningsblock för bara 35 kronor (ihop!), en säsong av Sex and the City och en tröja.

Men nyss blev kvällen lite trist, för jag fick sms av Samuel. Han har blivit sjuk, vi kan alltså inte åka till Lausanne på lördag som planerat... :(
Inte bara det att det såklart är hur trist som helst, det innebär också att en helt oplanerad helg ligger framför mig... Och det lär inte bli lätt att hitta nån att göra nåt med nu när det redan är torsdagkväll.. De flesta har redan planer.... Suck...


Nåja, får väl se...
Här kommer i alla fall en bild på nya tröjan, med larmbricka och allt...

ha det


Kommentarer
Postat av: Ida-Ida

Riktigt snygg tröja :)



Tråkigt med helgen :( Men du hittar nog på nåt på något sätt ska du se



<3

2010-01-07 @ 22:21:27
URL: http://idawenstrom.blogg.se/
Postat av: Kajsa

åh tröjan ser ut som min men finare :)

och du kan alltid sitta och skriva fina saker på papper i helgen, det brukar vara mysigt!

2010-01-07 @ 22:33:16
Postat av: Christine

Godmorgon! Jättesnygg tröja! Trist att Sam är sjuk....men ikväll får du roa dig med orkestern.

Kram "lilla mor"

2010-01-08 @ 09:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0