TV-frukost

Goddagens :)

Så var det tisdag igen. Känns som om det alltid är tisdag. Tiden går så sjukligt fort, jag hinner inte alls med.
Känns en smula vemodigt att det är tisdag utan orkester (har ju haft rep varje tisdag och fredag sedan slutet av december). Men men, får väl ägna kvällen åt att försöka få in filmen från konserten i datorn. Dessutom måste jag göra tyskaläxan, både den som var till igår (och som jag struntat i ^^) och den som är tills imorgon. Rätt mycket alltså.

Nu har jag precis ätit frukost framför TV:n. Har i och för sig varit uppe sen halv nio, men städningen tog faktiskt en hel timme idag, och sen pysslade jag lite i mitt rum. Men nu är allt sånt klart i alla fall. Ska masa mig in i duschen snart...

Planer för veckan annars är inte så mycket. Skola i morgon kväll.. typ.
På lördag ska jag först fika med Samuel i Zürich och sen ska jag på svenskt smörgåsbord i staden Zug med hans mamma. :) Tror jag sover i Wildberg sen :)

Vad har ni för roligheter på gång?

Nu: dusch
hörs sen
kramar

Kommentarer
Postat av: Christine

Hej!

Tar det ganska lugnt förutom jobbet. Har lite ont i ryggen.....På lördag blir det lite kalas på kvällen....Och på fredagkväll 21.30 kommer lillsyrran hem!!

Kram

2010-01-26 @ 16:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0