Förra veckan...

...hände det en del. Förutom jobb så var jag bland annat i Tjällmo för första gången i mitt liv. Det ni!
Men låt oss ta det från början, som vanligt.

I torsdags var Ellan äntligen hemma från Västervik igen, och vi passade såklart på att ses. Det blev lunch på "Med Eller Utan", en kort stadspromenad i regnet (hann dock med att köpa de perfekta jeansen) och ett biblioteksbesök.



Ellan ma cherie

Dagen efter, som logiskt var en fredag, åkte jag till Tjällmo. Anledningen till denna jungfruresa var Eloffs tjugoettårsdag. Vi var ett litet gäng som samlades, grillade hamburgare, spelade kubb och spelade / lyssnade på konsert. Finfin kväll, och många trevliga nya bekantskaper.



Här ser vi; från vänster; Eloff, Erik, Pontus och Sara



Lite fler gäster


Jag



Mer gäster



Sedan spelades det kubb och vi 90:or lät de stackars gamlingarna (89:orna) vinna

En trevlig kväll, trots att alla Tjällmoälgar lyste med sin frånvaro. :P



Kommentarer
Postat av: 13:e Folkpartisten

Jag kan bekräfta att älgarna var hemma hos mig då.

2st närmare bestämt.

2010-07-27 @ 07:08:11
URL: http://13fp.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0