Middag och onsdagsklubb

I onsdags åkte jag hem till Sandra efter jobbet. Där var också Ida; vi grillade och åt gott.


Gött


Ida fixade godaste efterrätten; ananas, glass och noblesse.

Sedan hoppade jag på min cykel igen och åkte till Erik. Där var Linnea, Ellan, Olle, Cissi, Christoffer och Lovisa. Vi hängde ett tag där innan vi drog ut på onsdagsklubben. På klubben tog jag inte med mig kameran, men lite såhär såg det ut innan:


Erik och Linnea



Ellan och jag



Skorna fick åka cykelkorg hem. Inte för att de är obekväma eller gör ont, utan enbart för att det inte finns mycket som är härligare än att cykla barfota en sommarnatt

Nu ska jag snart tillbaka till Eriks lägenhet, denna gång för kombinerad födelsedags- / inflyttningsfest.
Annars gör jag inte mycket, jobbar, badar när jag hinner. Ser på film på nätterna och försöker packa upp och rensa i mitt rum. Det går sådär, alldeles för mycket nostalgi och så.... Men men, har ju hela sommaren på mig.

Kommentarer
Postat av: christine

Njut av sommaren, bad och nostalgi!

<3

2010-07-10 @ 18:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0