1 juni 2010

Postat av: Ida-Ida

Jag måste tyvärr erkänna att jag fortfarande inte riktigt förstår. Hittade ni på historien? Och varför? Och vad är det roliga? :P Haha, det är kanske bara jag som är lite dum :P

Kram

2010-06-01 @ 08:41:09
URL: http://idawenstrom.blogg.se/

Svar:
Ja, vi hittade på den. Eller rättare sagt; schweizarna hittade på och jag översatte. Varför? Är en bra fråga. De ville lära sig lite svenska, jag frågade vad, någon sa skalbagge av alla ord och sen utökades det hela tiden. Haha det roliga? Finns nog inte. Det var nog mest roligt där och då. När man bara sovit ett par timmar och är allmänt fnissig och trött ^^ Och inte är du dum inte, du är en mycket klok människa! :)


Så, goddagens på er. Första juni idag och jag har precis sovit från åtta till elva. Mår inte så bra idag, har mått väldigt illa hela natten / morgonen.. Nu har jag i alla fall lyckats få i mig ett halvt knäckebröd och illamåendet har nästan försvunnit. Magontet är dock kvar, kanske ska försöka äta lite mer...

Det är skit att jag är "sjuk" idag, skulle egentligen till Basel ikväll och träffa Samuel, vi får väl se hur det blir med det. Nu ska jag i alla fall ta en dusch och försöka piggna till lite innan Anna kommer hem..

Hoppas ni mår bra i alla fall..
Kram

Kommentarer
Postat av: Christine

Hallå där , sjuk är förbjudet nu!!!

2010-06-01 @ 16:04:14
Postat av: Ida-Ida

Okej, tack då ;)



Krya på dig :)

2010-06-01 @ 17:00:13
URL: http://idawenstrom.blogg.se/
Postat av: Bosse

Håller med mamma, sjuk är inte att tänka på!!!

2010-06-01 @ 23:49:52
Postat av: Bosse

Föresten förstod inte jag heller det roliga i historien om insekterna!! Så du är i gott sällskap, Ida.

2010-06-01 @ 23:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0