11 juni

Sommaren fortsätter och jag njuter. Trots att man knappt kan ta ett steg utan att svettas :P

Att jag fått väldigt ont i knät och inte kan jogga kanske till och med är lite bra med tanke på det, jag slipper ju kuta runt och svettas som en galning här i byn. ^^ Fast nä, jag saknar det lite och hoppas att jag blir bra snart.

Idag är det förresten 11 juni... Elfte juni 2010. För exakt ett år sedan, 11 juni 2009 tog vi studenten. Konstig känsla.. Ett år liksom.. Känns både som en månad och som tio år på en gång

Lite såhär såg det ut då, den elfte juni 2009:


Vi sprang ut och jag var livrädd att ramla



Tidigare på dagen hade vi haft champagnefrukost hemma hos Anna. Här är jag och Sandra



På flaket som var fullt av vackra porträtt på oss alla :)



Både skratt och tårar utanför skolan. Och en hel del posande med

Det var en av de bästa dagarna i mitt liv, och jag kan inte låta bli att vara en smula nostalgisk just nu. Men trots att jag längtar tillbaka lite ibland så skulle jag inte vilja komma tillbaka tror jag. Det var de finaste tre åren hittills i mitt liv, men det är numera ett avslutat kapitel. Och jag ska göra mitt bästa för att se framåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0