Bröllop

Idag har jag verkligen haft bröllopsfrossande. Har nog sett allt som finns att se på SVTplay på internet. Så himla fint bröllop, måste jag säga. Det finaste jag sett hittills (har inte sett allt än) var Daniels tal på middagen... :)



Just nu kollar jag på programet "Det kungliga bröllopet" som sändes innan själva bröllopet. Och jag måste bara säga; Mark Levengood är ju underbar!! :) I love him! :)


Jag träffade Mark på bokmässan i Göteborg 2005. Blidde lite skakis, vilket man ser på bilden :P


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hela bröllopet var sjukt vackert, och Mark Levengood måste man ju bara älska, han va mer stylish än Daniel själv i sina små kostymer :D

2010-06-23 @ 06:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0