Elisabeth och jag i Basel

Igår var jag och Elisabeth i Basel (ska försöka att inte bli deppig för att det var sista gången....) Vi tpg vår vanliga glass på McDonalds, provade alla H&M:s par solglasögon, var inne i en bokhandel och sist med inte minst så svettades vi nästan ihjäl i en fotoautomat.


De två böckerna jag köpte, och våra foton...

Idag har det varit en rätt lugn dag egentligen. Var på grillfest med Annas klass nu på kvällen, dvs ca 20 schweiziska hemmafruar. tre öldrickande pappor och så jag ^^ Och en massa barn med såklart. Nåja, hittade en trevlig mamma att prata lite med, så tiden gick ändå hyfsat fort. Och så fanns det goda kakor ^^

Imorgon ska jag jobba på eftermiddagen som vanligt,  och på kvällen kommer mina kompisar Beat och Muriel hit. De kunde inte komma på festen i lördags, men vi ville gärna ses innan jag åker. Dessutom skrev de till mig igår att de hade nåt till mig, och så ska de såklart få skriva på min schweizer-tshirt.

På torsdag kommer Samuel på eftermiddagen, sen ska bilen packas o allt förberedas. På fredag åker vi runt sextiden på kvällen, så fort Christian kommit hem...

Och sen är det slut.....

Kommentarer
Postat av: kajsa

och då börjar resten av ditt liv! puss <3

2010-06-30 @ 07:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0