Fossiler och sånt

Imorse vaknade jag med hemsk huvudvärk, så när jag gjort vad jag skulle härinne så gick jag ut, lade mig på en filt i skuggan och sov två timmar.
Mådde lite bättre efter det + lunch, men inte helt bra. Följde i alla fall med barnen och deras kompis Vanessa till Frick på eftermiddagen. Det finns ett ställe där där vem som helst får plocka fossiler och stenar och sånt ^^ Jättekul tycker barnen, helt okej tycker jag. Fast medan de samlade, hackade och letade så föredrog jag att sitta i skuggan eller gå på fototur i närheten.

Såhär såg det ut:


Stones, stones, stones



Chillidill



Blomfotografering



Fossilplockare


Leta leta

Väl hemma igen spelade vi lite fotboll innan jag tog en kortispromenad runt Eiken. Det känns som om det äntligen är sommar på riktigt nu!



Asfaltsblomma



Hejsan hejsan





Det var min dag. Vad har ni gjort?

Kommentarer
Postat av: christine

Ser härligt ut! Jag har städat...hela huset, solat och spelat minigolf.

Kram och pussssss

mamma

2010-06-23 @ 20:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0