Fotboll i tält

Godmorgon på er

Här sitter jag i min säng, har precis städat färdigt. Ute regnar det, men det gör inte så mycket. Får bli lite film och saxofonövning nu på förmiddagen tänkte jag.

På tal om rep, igår övade vi på scenen där vi ska ha vår konsert på lördag. Liiiite trångt var det, men kommer nog bli bra. Hoppas att det blir en toppenkonsert.. är lite nervös faktiskt. Men men, med lite övning kan man bota nervositet ^^

Efteråt gick vi till ett partytält som vår stammispub hade ställt upp. Därinne fanns soffor, fåtöljer och en stor TVskärm som visade fotboll. Så där kollade vi på matchen mellan Italien och Paraguay.. Inte för att jag bryr mig ett smack om fotboll, men det var mysigt i alla fall :)
Gick dock och lade mig alldeles för sent, så idag är jag trött och seg. Kanske ska sova en halvtimme eller nåt... Får se.

Vad hittar ni på idag?
Kram

Kommentarer
Postat av: kajsa

jag jobbar...

fast snart ska jag äta lunch, och sen ska jag jobba igen, och sen ska jag åka hem.

när jag kommer hem ska jag sova och kolla på tv.

awesome

2010-06-15 @ 11:55:34
Postat av: Bosse

Härligt med tält, öl, stor-TV och fotbolls-VM. Kul att du uppskattar upplägget :-)

2010-06-15 @ 13:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0