Mår bra

Hejsan,

idag mår jag bättre. Nästan helt bra. Vilken lättnad! Har inte lust att vara sjuk nu när jag har så lite tid kvar i Schweiz och så mycket att göra. Märks nästan inte att jag mådde skit igår, förutom det faktum att jag fortfarande inte är det minsta hungrig, vilket jag borde vara med tanke på att jag bara fick i mig två små knäckebröd och en halv macka igår. Men men, antar att jag snart får tillbaka aptiten.

Träffade i alla fall Samuel igår i Basel, drack en kopp te, åt en halv fullkornsfralla och så gick vi mest runt i stan och tittade oss omkring. Inget speciellt alltså, men mysigt. Orkade inte riktigt med nåt mer heller, hade ju fortfarande ont ont ont i magen. Men nu är det som sagt bra. Ska ändå ta det lugnt idag, fixa lite i rummet som behöver en städning, och så bara vila.

Nästa aktivitet på schemat blir en dusch.
Vi hörs hörni

Kommentarer
Postat av: Elaine & Bengt-Olof

Så skönt att Du mår bättre. Vi har faktiskt sommar idag... nästan... åker till Motala på fredag och firar Kajsa.. Tänker på Dig..Kramar Mm & Mf.

2010-06-02 @ 12:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0