Onsdag och torsdag i Sverige

I onsdags kväll flög jag hem till Sverige. Det var bara mamma, pappa, Ida och Sandra som visste att jag skulle komma. Min syster hade ingen aning att jag skulle komma hem till hennes student. Klockan halv tre på natten mellan onsdag och torsdag gick jag in i hennes rum, klappade händerna och skrek "Dags att gå upp!" Snacka om chockad :P

I torsdags tog jag min fina gröna cykel och cyklade in till stan.


Det var rena rama sommarvädret, underbart! :)



Lunch med Sandra och Ida


Promenad vid Vättern :)


Besök på musikskolan, med bland annat Saxessrep och privatlektion med Lina :)

Cyklade hemåt igen vid sextiden, det var fortfarande kortbyxevarmt och hur fint som helst. Mat med familjen, städning av rum (välbehövligt!!) och dusch (även det välbehövligt ^^) följdes av bio med Ida och Sandra. "Sex and the city 2" var rätt bra, bättre än ettan. Träffade lite andra kompisar där och det visade sig att jag och en annan tjej fått samma plats.. Fast olika dagar.. :P


Knäppa biobiljetter

Körde hem vid halv tolvtiden och häpnade över hur ljust det var!! Helt galet :)
Hade till och med svårt att somna pga ljuset, men när jag väl föll i sömn sov jag gott! :D


Kommentarer
Postat av: Christine

Om du visste vad glada vi blev! Det var underbart att ha dig här!

<3

2010-06-07 @ 15:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0